
Hoppá JUNIOR/KIDS motivációs kártya
32 lapból álló kártya, amely napi üzenetként, építő gondolatként szolgálhat gyermekek számára
8 900 Ft
Készleten
Ahogy Zsuzsi, a JógaMester dolgozik:

Képzeld el, hogy minden nap egy új lehetőséget kínál arra, hogy inspiráljuk és motiváljuk magunkat és másokat! A motivációs kártyák épp ebben segítenek. Ezek a kártyák nem csak szavak, hanem hatalmas erejű pozitív megerősítések, amelyek segítenek a mindennapi élet kihívásaival szembenézni.
Miért válassz motivációs kártyákat?
- Támogatnak a napi pozitív gondolkodásban.
- Segítenek fókuszálni a céljaidra és elérni azokat.
- Erősítik az önbizalmat és az önértékelést.
- Bármikor veled lehetnek, amikor szükséged van egy kis bátorításra.
Csatlakozz azokhoz, akik már felfedezték a motivációs kártyák erejét, és tegyél egy lépést a boldogabb és sikeresebb élet felé! Ne habozz, tedd meg az első lépést még ma! ?
Hogyan hangzik ez?
A kártyát javasolt felnőtt (szülő, terapeuta, pedagógus, oktató) támogatásával használni, hogy annak üzenete a gyermekek számára befogadhatóbb legyen, és hogy az életükben releváns helyet találjon. Javasolt életkor: 6-99.
A kártyát felnőttként is használhatod, ha szeretnél támogatást kapni abban, hogy megőrizd magadban a gyermeki tisztasággal járó értékeket.
A csomag 32 darab motivációs kártyát tartalmaz, egymástól eltérő motivációs üzenetekkel.
Készleten
Ha testi és lelki felfrissülésre vágysz, jógázz velem!
Vagy válassz egy jógaoktató képzést!
Miért jógázz velem?
Több mint 20 éve jógázom.
Több mint 13.000 órát tartottam.
Több mint 7.000 óra oktatóképzést vezettem le.
Jelenleg YAI 1.000 órás Master Yoga Teacher minősítésével rendelkezem.
Három nagy irányzatot tanítok:
- a mókás gyermekjógát,
- a dinamikus vinyasa flowt,
- és a meditatív yint.
Eleinte inkább a szellemi gyakorlásban mélyedtem el, majd a divatosabb jógairányzatokban gyakoroltam az ászanázást. Aztán ötvözni kezdtem a kettőt, hogy megéljem azt a számomra különleges érzést, amire mindig is vágytam. Számomra a jóga nem egy sport. A jóga az ÉLETEM RÉSZE.
